Zákaznícke centrum » Najčastejšie otázky » Dobíjanie kreditu

Akým spôsobom si môžem navýšiť kredit na O2 predplatenej karte?

Kredit na O2 predplatenej karte si môžete dobiť prostredníctvom dobíjacieho kupónu, cez bankomat, internet, prostredníctvom SMS, v ktorejkoľvek predajni O2 a na iných predajných miestach. Vo vybraných partnerských predajniach vám dobíjací kupón vytlačia priamo z pokladne.

Je rozdiel medzi dobíjaním kreditu prostredníctvom stieracieho kupónu a vytlačeného kupónu?

Nie. Rozdiel je len v tom, že na kupóne vytlačenom pokladňou sa kód, ktorý musíte zadať pre navýšenie kreditu, zobrazuje ihneď, teda nie je potrebné ho stierať. Môže sa stať, že si preberiete len doklad o kúpe, ktorý nenahrádza kupón, preto odporúčame prevziať si oba vytlačené doklady – vytlačený kupón aj doklad o jeho kúpe.

Cez bankomaty ktorých bánk si môžem navýšiť kredit?

Dobíjanie O2 predplatených kariet je k dispozícii prostredníctvom bankomatov Slovenskej sporiteľne, ČSOB, VÚB, Tatra banky, OTP Banky, UniCredit Bank Slovakia, Poštovej banky, Dexia banky a VOLKSBANK Slovensko. 

Na ktorých iných predajniach ako O2 si môžem navýšiť kredit?

Dobíjanie O2 predplatených kariet je k dispozícii aj na predajných miestach čerpacích staníc Slovnaft, OMV, Shell a Agip, v vybraných predajniach COOP Jednota, CBA, Expert Elektro a u ďalších drobných obchodníkov. Spýtajte sa vo Vašom obľúbenom obchode na O2 dobíjanie.

Navýšil som si kredit cez bankomat, finančné prostriedky mi boli stiahnuté z účtu, ale na karte sa mi kredit nenavýšil. Čo mám robiť?

Kontaktujte, prosím, Zákaznícku linku 949. Pre úspešné vyriešenie podnetu je potrebné zadať nasledujúce informácie, ktoré je možné nájsť aj na potvrdenke vytlačenej bankomatom:

  • dobíjané telefónne číslo,
  • suma dobitia,
  • dátum a čas dobitia,
  • názov banky, ktorej bankomat patrí.

Pri reklamáciách na predajniach O2 predložte, prosím, potvrdenka z bankomatu. Táto nie je podmienkou, môže však výrazne urýchliť proces reklamácie. 

Navýšil som si kredit cez internet, z účtu resp. platobnej karty boli finančné prostriedky stiahnuté, ale na SIM karte sa mi kredit nenavýšil. Čo mám robiť?

Kontaktujte, prosím, Zákaznícku linku 949, pre úspešné vyriešenie podnetu je potrebné zadať nasledujúce informácie:

  • dobíjané telefónne číslo,
  • suma dobitia,
  • dátum a čas dobitia,
  • spôsob platby
  • pri dobíjaní cez internet banking variabilný a špecifický symbol platby (tento údaj je nepovinný, výrazne však môže urýchliť proces reklamácie).

Upozornenie: Vyhnite sa reklamáciám a realizujte, prosím, všetky dobitia cez internet len prostredníctvom našej stránky. Pri dobíjaní prostredníctvom internet bankingu nevyužívajte, prosím, trvalý príkaz ani opakovanú platbu, keďže každé dobitie má jedinečný variabilný symbol. 

Je možné dobíjať aj zopakovaním predchádzajúceho platobného príkazu dobitia cez internet banking?

Realizujte, prosím, všetky dobitia cez internet len prostredníctvom našej stránky. Pri dobíjaní prostredníctvom internet bankingu nevyužívajte, prosím, trvalý príkaz ani opakovanú platbu, keďže každé dobitie má jedinečný variabilný symbol. 

Požiadal som o dobitie kreditu na inom predajnom mieste ako v O2, tento som zaplatil, ale na SIM karte sa mi kredit nenavýšil. Čo mám robiť?

V prvom rade kontaktujte, prosím, obsluhu predajne. V prípade, ak Vám bol vydaný doklad o úspešnom dobití, osloviť môžete aj Zákaznícku linku 949. Pre úspešné vyriešenie reklamácie je potrebné zadať všetky informácie z potvrdenky. 

Zakúpil som si dobíjací kupón O2, ale nedarí sa mi dobiť kredit. Čo mám robiť?

Kontaktujte, prosím, Zákaznícku linku 949. 

Potrebujem daňový doklad o dobití. Kde ho získam?

Daňový doklad o dobití cez internet, SMS a bankomaty Vám poskytneme na ktorejkoľvek značkovej predajni O2. Plnohodnotný elektronický daňový doklad pre dobitia za posledných 6 mesiacov je Vám k dispozícii aj na našej stránke v zóne Moje O2/História dobíjania. 

Chcem si elektronicky dobiť kredit (cez bankomat, internet, SMS), zobrazuje sa mi však chybová správa: „Zadané telefónne číslo nie je platné číslo O2 predplatenej SIM karty“.

Uistite sa, prosím, že zadávate správne telefónne číslo v tvare 09XX YYYZZZ. Vo výnimočných prípadoch môže byť dôvodom krátkodobý výpadok našich systémov, skúste, prosím, požiadavku zopakovať neskôr. 

Po dobití mi prišiel kredit v nižšej hodnote ako som zadal. Prečo?

Skontrolujte si, prosím, v prvom rade SMS správu o dobití a v nej uvedenú výšku kreditu. V prípade, že aktuálny kredit na Vašej karte je nižší ako dobitá čiastka, Váš predchádzajúci zostatok kreditu mal zápornú hodnotu. 

Prečo mi nejde dobiť kredit na novej SIM karte?

Kartu je možné z technických príčin dobiť až po 20 minútach od aktivácie. 

Môžem navýšiť kredit na ešte neaktivovanej SIM karte?

Bohužiaľ navýšenie kreditu je možné len na aktivovanej SIM karte. 

Je možné dobiť kredit z iného čísla tak, že ho uhradím v rámci faktúry?

Ľutujeme, dobíjanie kreditu na faktúru alebo z kreditu iného O2 telefónneho čísla nie je dostupné.